Splošni Pogoji Poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

Vsebina spletne trgovine face.si je last podjetja Face d. o. o., Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor, Slovenija (v nadaljevanju: Face d. o. o. ali ponudnik), matična številka 2169908000 , davčna številka SI27569420, registrirana pri okrožno sodišče Maribor. Z uporabo spletne trgovine face.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja.

Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Face d. o. o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh face.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Za uporabnike so zavezujoči vsakokrat veljavni objavljeni splošni pogoji ob oddaji nakupa. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Uporabnik lahko z Face d. o. o. komunicira na več načinov:

  • po GSM telefonu: 041 379 225 (Nataša Satler, dir.)
  • z elektronsko pošto: info@face.si
  • po pošti na naslov: Face d. o. o., Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor, Slovenija
  • na sedežu podjetja: Face d. o. o., Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor, Slovenija

Komuniciranje z elektronsko pošto se šteje za enakovredno pisnemu po pošti.

 

2. Opredelitev pojmov v spletni trgovini

V spletni trgovini spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:

  • Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
  •  Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.
  • Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
  • Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
  • Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.

3. Ponudba artiklov

Face d. o. o. si v spletni trgovini face.si pridržuje pravico spreminjati ponudbo glede na artikle in produkte, ki jih v okviru poslovanja kupcem lahko ponuja. Ponudbo artiklov face.si redno in sproti posodablja na spletni trgovini, zaradi tekoče obveščenosti uporabnikov spletne trgovine.

 

4. Omejitev odgovornosti

Face d. o. o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani, se pa lahko na spletni strani nahajajo ne ažurirani podatki o lastnosti artiklov, rok dobave, zaloge ali cene, zaradi hitrih sprememb, zaradi katerih ni Face d. o. o. omogočeno pravočasno ažuriranje podatkov na spletu. V teh primerih bo Face d. o. o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Face d. o. o. tudi ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo njegovi obiskovalci na spletu ali družbenem omrežju. Face d. o. o. si pa pridržuje pravico odstraniti očitne neresnice ali objavljena sporočila, ki so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Face d. o. o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva predstaviti čim bolj točne in posodobljene podatke, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno (molče) prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.

 

5. Postopek sklenitve pogodbe, registracija uporabnikov ali nakup brez registracije

Face d. o. o. si v spletni trgovini face.si pridržuje pravico spreminjati ponudbo glede na artikle in produkte, ki jih v okviru poslovanja kupcem lahko ponuja. Ponudbo artiklov face.si redno in sproti posodablja na spletni strani, zaradi tekoče obveščenosti uporabnikov spletne trgovine.

V spletni trgovini face.si je omogočen nakup uporabnikom brez registracije. Zahtevana polja so Ime, Priimek, Naslov, Kraj in poštna številka, E-naslov in telefonska številka. Omenjeni podatki so nujni za izpolnitev naročila in dostavo naročniku.

 

6. Naročilo

Spletna trgovina face.si je odprta sedem dni v tednu, 24 ur na dan. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Uporabniku je omogočena oddaja naročila po spletu na način, da v spletni trgovini izbere artikle (označi želen artikel, številko, barvo, ipd.) in po korakih, ki ga vodi oddaja naročila do nakupa, odda naročilo. Spletna trgovina face.si je odprta sedem dni v tednu, 24 ur na dan.

Za oddajo zavezujočega spletnega naročila prek sistema naročila face.si s spletno nakupovalno košarico je treba upoštevati v nadaljevanju opisane korake:

  • S klikom na gumb »V košarico« položite izbrani artikel oziroma artikle v virtualno nakupovalno košarico. Košarico lahko s klikom kadarkoli odprete in spreminjate. Ko želene artikle odložite v nakupovalno košarico, boste s klikom na gumb »Poglej košarico« preusmerjeni na 1. korak nakupa, kjer vidite izdelke v nakupovalni košarici.
  • V nadaljevanju izberete gumb »Blagajna«, izberete med gumbi »Prijava«, »Nakup brez registracije gumb Potrdi« za vnos osebnih podatkov oziroma v območje za prijavo, če ste se pri nas že prijavili.
  • V nadaljevanju boste preusmerjeni na izbiro 2. korak nakupa, v katerem izberete načine plačila in dodate morebiten drugi naslov za dostavo. S klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« ste preusmerjeni na 3. korak nakupa. Tukaj si lahko ponovno ogledate podatke o spletnem naročilu, brišete artikle iz košarice ali pa spletno naročilo prekinete.
  • Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „potrdite naročilo“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila.

To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. S tem kupec sklene prodajno pogodbo na daljavo s Face d. o. o. v spletni trgovini face.si. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi zadnji korak pri oddaji naročila in mu Face d. o. o. potrdi prejem naročila z elektronskim sporočilom, poslanim na uporabnikov elektronski naslov (z naslovom: naročilo sprejeto).

V primeru plačila po povzetju bo naročilo, če je artikel na zalogi, potrjeno in odpremljeno najkasneje v 7 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Naročilo lahko prekliče z odgovorom po elektronski poti takoj po prejemu elektronskega obvestila o potrditvi naročila, in sicer najkasneje do izhoda izvajalčevega dostavljavca na dostavo za vročitev naročenega naročila naslovniku na naslov.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: info@face.si

Če v opisu artikla ni izrecno navedeno drugače, so vsi artikli dobavljeni brez dekoracije na sliki.

 

7. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno da:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
  • ceno in količino vseh izbranih izdelkov
  • spreminja količino izbranih izdelkov
  • odstrani izdelke iz košarice
  • dodaja račun za podjetje
  • spreminja način plačila

Face d. o. o. kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika, kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku

 

8. Cene in posebni popusti

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV razen če je izrecno napisano drugače.

Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni.

Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Cene veljajo na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja.

Face d. o. o. si pridržuje pravico o prekinitvi prodajne pogodbe v primeru, da je prišlo do tehnične napake in da je v spletni trgovini prikazana napačna cena ali fotografija in da stranka ne sprejme nove ponudbe. Vsi nastali stroški niso v breme stranki.

Cene veljajo za nakup preko spleta v primeru celotnega zneska naročila z gotovino ali plačilno kartico, oziroma predračuna z nakazilom na TRR.

Posebni popusti

Face d. o. o. si pridržuje pravico do priprave posebnih ponudb (paketi, akcije, popusti). V času trajanja posebne ponudbe veljajo akcijske spletne cene. Akcijske spletne cene in roki veljavnosti posebne ponudbe Face d. o. o. so objavljeni na spletni strani face.si. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

 

9. Možnosti plačila

V spletni trgovini face.si so na voljo sledeča plačila:

  • plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Veljavnost predračuna je 3 (tri) dni. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo opremljeni takoj po prejetem plačilu, če so na zalogi. dokler ni plačana celotna kupnina, ostane blago last ponudnika.
  • plačilo s kreditno kartico

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

10. Promocijska koda

Promocijska koda je časovno omejena in prinaša številne ugodnosti in popuste. Promocijsko kodo najdete zapisano ob artiklu in v face.si novicah, na katere se lahko naročite in jih boste prejemali na vaš elektronski naslov skladno s pravnim obvestilom in temi pogoji poslovanja.

Promocijska koda je niz znakov in številk, ki jo uporabnik vpiše v blagajni pred zaključkom spletnega nakupa. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

 

11. Dobavni rok

Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 5-7 dni. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, je dobavni rok naveden pri izdelku oz. po dogovoru. Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.

 

12. Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Face d. o .o. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca. Face d. o. o. bo naročilo, ki je na zalogi, dostavil v roku 7 delovnih dni oziroma v rokih, ki jih na dostavni naslov zagotavlja dostavljavec v okviru dostavnih rokov.

Stroški dostave znašajo 3,00 EUR za pošiljke do 2kg.
* Pri plačilu po povzetju si pogodbeni partner za dostavo pošiljk zaračuna stroške odkupa pošiljke po svojem veljavnem ceniku. (Pošta Slovenije npr. obračuna še dodatnih 1,45 EUR za odkupnino)

Vse izdelke iz naše spletne strani pa lahko naročite oziroma prevzamete tudi na naslovu podjetja – Zagrebška cesta 76,  2000 Maribor.

13. Menjava izdelka

V kolikor bi kupec želel naročeni izdelek zamenjati, ker mu ne ustreza velikost ali barva, lahko le tega zamenja v roku 14 dneh od prejema pošiljke. Pri tem prodajalca obvesti na elektronski naslov info@face.si s pripisom “menjava izdelka“.

Stroške pošiljanja krije kupec.

14. Pravica do odstopa od nakupa ter vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe , ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov info@face.si. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Kupec mora podjetje o odstopu pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V primeru odstopa od pogodbe bo podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopi od pogodbe vrnilo vsa prejeta plačila.

Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Odstop od pogodbe ni možen v posebnih primerih, določenih v ZVPot.

Že kupljeno blago lahko kupec, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, vrne v roku 14. dni od prejema blaga. Pri tem pisno obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe in v 14 dneh po pisnem obvestilu vrne blago. Vračilu blaga je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.

Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

Za spletno trgovino:

Face d. o. o.
Zagrebška cesta 76
2000 Maribor

Face d. o. o. ne sprejema odkupninskih pošiljk.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

Izdelkov s potiskom oziroma vezenjem po naročilu n i mogoče vrniti ali zamenjati.

Kadar je bila pri nakupu upoštevana promocijska koda, se le ta ne šteje kot kupnina, vrne se le vplačani znesek.

15. Reklamacija

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@face.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v roku 8 dni po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

16. Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali  molče dogovorjene oziroma predpisane;- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je Face d. o. o. izrecno obljubil, če je Face d. o. o. poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Uveljavitev stvarne napake:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Kupec pošlje na naslov Face d. o. o. Zahtevo za uveljavitev pravice potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku.

Vpisati mora svoje podatke (podatke o kupcu – ime in priimek, naslov, telefon, e-naslov) ter podatke o računu. Opisati mora podroben opis stvarne napake. V primeru, da je stvarna napaka utemeljena mora navesti, ali želi vračilo kupnine (vpiše tudi podatek o bančnem računu na katerega se le-ta vrne) , zamenjavo za enak izdelek, dobropis ali odpravo napake.

Dokument označi še z datumom in podpisom. Prav tako priloži original račun. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Obravnava poškodovanih pošiljk:

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@face.si mi pa vam po predhodnem dogovoru z vami, Pošti naročimo, da prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

17. Garancija

Tekstilni izdelki in obutev nimajo garancije.

18. Face e-novice

Face e-novice so elektronsko obvestilo, ki ga pripravlja in izdaja Face d. o. o.

Face novice lahko vsebujejo:

  • obvestila o novostih v Spletni trgovini face.si,
  • dostopnost posameznih artiklov ali kolekcij,
  • nastop in trajanje posebnih ugodnosti za kupce,
  • akcije in popusti za določene izdelke,
  • promocijske kode s posebnimi ugodnostmi in popusti,
  • personalizirane promocijske kode, ki veljajo le za vas
  • novice iz bloga face.si,
  • obvestila o dogodkih face.si.

Face e-novice se lahko pošiljajo na vaš elektronski naslov, ki ste ga podali pri naročilu na e-novice. Vse kar morate storiti, je prijava na novice, ki jo opravite na naši spletni trgovini. Če novic več ne želite prejemati, se preprosto odjavite. Gumb za odjavo je na koncu vsakih prejetih e-novic.

Face d. o. o. s kupcem stopi v stik preko komunikacijskih sredstev, kot so kupcu omogočeni po teh pogojih poslovanja na daljavo. Ob naročilo na obvestila se bo Face d. o. o. trudil oglasna elektronska sporočila izpisati jasno in nedvoumno, tako da bodo označena kot oglasna sporočila, jasno bodo navedene akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Face d. o. o. izrecno spoštoval.

Kako skrbimo za vaše osebne podatke si preberite tukaj.

19. Omejena pravica uporabe

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani face.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je  prepovedana.

20. Pritožbe in spori

Face d. o. o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Face d. o. o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@face.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Face d. o. o. bo v (5) petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Skladno z zakonskimi normativi Face d. o. o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Face d. o. o., ki kot ponudnik blaga na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

21. Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh face.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo face.si varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje kot opredeljeno v pravnem obvestilu dostopnem v spletni trgovini.

Uporabniki, ki so oddali naročilo, se avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice Face. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@face.si

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, uporabnik dovoljuje podjetju Face d. o. o. in pogodbenemu obdelovalcu, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Face d. o. o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Face d. o. o. ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Navedene podatke lahko podjetje Face d. o. o. in pogodbeni obdelovalec, obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, tj. 10 let za kupce spletne trgovine Face d. o. o., 3 mesece za udeležence nagradnih iger, 10 let za zmagovalce nagradnih iger ter do odjave naročnika na e-novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Face.si prejete podatke s strani uporabnika, kot opredeljeno v teh pogojih poslovanja in pravnem obvestilu face.si, prevzame v upravljanje in jih informacijsko in ročno obdela na zakonski podlagi (6. člena Uredbe GDPR v povezavi z določili ZVPot in poslovanja spletnih trgovcev) in na pogodbeni/naročniški podlagi (po predpisih o spletni prodaji) izključno za namen izvedbe naročene storitve po teh pogojih poslovanja.

Face d. o. o. za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov za pošiljanje naročenega blaga, naslov elektronske pošte,  telefonsko številko ki jo uporabnik prostovoljno poda,

Več o varnosti in zasebnosti pri uporabi spletne trgovine face.si uporabnik najde v pravnem obvestilu dostopnem tukaj 

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini FACE!

Pogoji veljajo od 01.06.2021

Spletna stran potrebuje piškotke za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje. Z nadaljno uporabo strani sprejemate pogoje uporabe.